poniedziałek, 2 lipca 2012

Informacyjka

Taak...
Pomimo długiej nieobecności, tego bloga nie opuszczam, jeśli ktoś by się o to martwił.
Cóż, kiedy dodam nowy odcinek, to nie wiem. Aczkolwiek, przyjmując, że uda mi się coś napisać w tym tygodniu, to będzie, bo nie trzymam niczego w zapasie. I mam taką nadzieję.
Nie wiem, czy będę miała dostęp do komputera w czasie wakacji, ale postaram się, albowiem na początku nowego roku szkolnego chciałabym już rozpocząć nową historię, a tą zakończyć.
... Ale znając siebie, nic zaplanowanego w moim przypadku nie wychodzi, więc idąc za tą myślą... Jestem równie ciekawa co się wydarzy w  kolejnym odcinku, tak samo, jak i Wy. Bo ciekawi Was to prawda? *ma cichą nadzieję, że tak*
Zrobię sobie porządnego kopa w tyłek, wyczyszczę procesor, albo w najgorszym razie całkowicie rozwalę komputer (oby nie...) chyba, że to wina wentylatora, bo mi się komputer co chwilę wyłącza, co także jest skutkiem niepowstawanie kolejnych rozdziałów i napiszę 19 odcinek! Choćby mi groził szlaban za rozwalenie pokoju...
Pozdrawiam i mam nadzieję, że jeszcze będziecie chcieli to czytać.
:D

7 komentarzy:

  1. UWAGA! Mam na sprzedaż kilka gadżetów z Tokio Hotel!
    http://www.photoblog.pl/forselling

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi, ciekawi i to jak! Bardzo się cieszę widząc notę, bo zaczynałam się martwić, że opuściłaś bloga. Cóż, każdy ma czasami taki zastój, gdzie mimo silnego wytężania szarych komórek i obgryzania paznokci ze złości nie może napisać niczego sensownego. Wierzę, że wena powróci i uda ci się napisać kolejny rozdział, bo czekam bardzo niecierpliwie. Też miałam kiedyś taki problem z komputerem; wyłączał się co parę minut i szlag mnie trafiał, ale po jakimś czasie wszystko się ustabilizowało bez jakiegokolwiek interwencji informatyka. Mam nadzieję, że dokończysz to opowiadanie tak jak planujesz, przed rozpoczęciem roku szkolnego i od pierwszego września zaserwujesz nam kolejną historię. Życzę udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie że ciekawi ^^ Z niecierpliwością czekam na następny odcinek xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że czekamy .. Ciągle czekamy moja droga. :) Tym czasem ja zakończyłam schizofrenika i zapraszam na swoje nowe opowiadanie : http://deadly-psychopath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na blogu z-otchlani-umyslu.blogspot.com pojawił się nowy rozdział. Zapraszam serdecznie, jeśli nadal jesteś zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lio droga, wracaj jak najprędzej...
    Na moim blogu pojawił się kolejny one-shot http://feelings-into-hiding.blog.onet.pl/ serdecznie cię zapraszam i mam nadzieję, że tym razem nie wyprzedziłam cię z jakimś pomysłem. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. No mam nadzieję, że w końcu zobaczę coś nowego (: Rozumiem doskonale, że każdy ma taki czas, kiedy chce a nie może (: haha. Też tak miałam i mam nadzieję, że sie nie powtórzy.
    Szybko pisz nastęny odcinek.
    I zapraszam do siebie na nowy rozdział http://automatic-darksideofthesun.blogspot.com/ Mam nadzieję, że wpadniesz i skomentujesz (:

    OdpowiedzUsuń